Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα η απολογία του μηχανικού του ναυαγίου του φορτηγού πλοίου που προσάραξε τα ξημερώματα της Τρίτης στον κόλπο της Κισσάμου. Είχε προηγηθεί η απολογία του καπετάνιου.Οι κατηγορίες αφορούν σε έκθεση σε κίνδυνο ανθρώπινης ζωής, θαλάσσια ρύπανση, πρόκληση προσάραξης και μεταφορά λαθραίων τσιγάρων.
Η υπόθεση παίρνει σοβαρές διαστάσεις, αφού -σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της ΕΡΤ Χανίων- στο συγκεκριμένο πλοίο είχε διαπιστωθεί σε σχετικό έλεγχο στις 15 Νοεμβρίου 2021 ότι όλα τα έγγραφα που πιστοποιούν την ασφαλή πλοήγησή του είχαν λήξει. Ο νηογνώμονας έδωσε παράταση 15 ημερών στην πλοιοκτήτρια εταιρεία, το πλοίο ωστόσο κατέπλευσε χωρίς να διαθέτει τα απαραίτητα έγγραφα σε ισχύ, πριν από 10 περίπου ημέρες.
Επίσης, τίποτα δεν αποκλείει το ρήγμα που εντοπίστηκε στη μέση του πλοίου να προϋπήρχε της προσάραξής του σε βάθος 10 μέτρων με αμμώδη βυθό στον κόλπο της Κισσάμου.
Στο μεταξύ, σοβαρή είναι η κατάσταση του ενός μέλους του πληρώματος που έπεσε από την ανεμόσκαλα του πλοίου στη φουρτουνιασμένη θάλασσα με αποτέλεσμα να ανασυρθεί από διασώστες χωρίς τις αισθήσεις του και έχοντας καταπιεί μεγάλη ποσότητα θαλασσινού νερού.
Και ενώ το ενδιαφέρον των δύο εταιρειών που εμπλέκονται με την αγοραπωλησία του φορτίου, η αξία του οποίου υπολογίζεται στα 4 εκ. ευρώ, είναι έντονο από την πρώτη στιγμή, η πλοιοκτήτρια εταιρεία παραμένει άφαντη μέχρι και αυτή την ώρα.
www.ertnews.gr