6 Ιουλίου 2022

Δήμος Καρπενησίου / 5.000 ευρώ για το Novoville. Δαπάνη για τη συνδρομή στην πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων πολιτών

Ποσό που αγγίζει τις 5.000 ευρώ δαπανά ο Δήμος Καρπενησίου για τη «Συνδρομή στο ηλεκτρονικό διαδικτυακό σύστημα επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων πολιτών και διάδρασης Δήμου Καρπενησίου-δημότη, μέσω έξυπνων κινητών τηλεφώνων», όπως είναι και ο ακριβής τίτλος της υπηρεσίας. Η ανάθεση έγινε σε εταιρεία πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών με έδρα τον Βόλο.

Η πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων «Novoville» δημιουργήθηκε με σκοπό την ενίσχυση των δημοτικών υπηρεσιών και την άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών, καθώς μέσω αυτής επιτυγχάνεται καθημερινή επικοινωνία, καταγραφή και παρακολούθηση αιτημάτων των δημοτών προς τον δήμο.

«Όραμα και στόχος είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου μας με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό», αναφέρεται χαρακτηριστικά από τον δήμο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εφαρμογής, έχουν μέχρι σήμερα κατατεθεί 247 αιτήματα πολιτών, εκ των οποίων έχουν βρει επίλυση τα 236· 11 παραμένουν σε εκκρεμότητα.

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί τον δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν. Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android.

ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ