24 Ιανουαρίου 2022

Δήμος Καρπενησίου / 50.000€ για την τουριστική προβολή. Κατά πλειοψηφία το πρόγραμμα του 2022, αναλυτικά η κατανομή του ποσού

από την έντυπη έκδοση

Με το βλέμμα στα διαρκώς μεταβαλλόμενα, λόγω της πανδημίας, δεδομένα, αλλά και με την αισιοδοξία πως η νέα χρονιά θα είναι πιο σταθερή όσον αφορά στον τουρισμό, το Δημοτικό Συμβούλιο Καρπενησίου ενέκρινε το ετήσιο σχέδιο του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής για το έτος 2022. Η δαπάνη διατηρήθηκε στις 50 χιλιάδες ευρώ. Το θέμα ήρθε στο Δημοτικό Συμβούλιο Καρπενησίου που συνεδρίασε διά περιφοράς στις 17 Δεκεμβρίου 2021.

Το τουριστικό πλάνο του 2022 εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία και το ποσό που θα διατεθεί ανέρχεται στις 50.000 ευρώ, όσα δηλαδή ξοδεύτηκαν και τις προηγούμενες χρονιές. Ο «κορμός» των δράσεων διατηρείται ίδιος και μόνο στις εκάστοτε δαπάνες παρατηρούνται αυξομειώσεις. Η μείζονα αντιπολίτευση καταψήφισε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και, μεταξύ άλλων, έκανε λόγο για «…ανακύκλωση παλιών πρακτικών». [δείτε αναλυτικά τη θέση της Αλλαγής Πορείας]

ΠΩΣ ΚΑΤΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ 50.000 ΕΥΡΩ

Σύμφωνα, λοιπόν, και με την εισήγηση της προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου, κας Ευδοξίας Κονιαβίτη, το ποσό των 50.00 ευρώ θα κατανεμηθεί ως εξής:

Στις 10.000 ευρώ παραμένει το κόστος για την παραγωγή, εκτύπωση και επανεκτύπωση εντύπων και διαφημιστικού υλικού, όπως φυλλάδια για το Μουσείο Κορυσχάδων και για αρωματικά βότανα, χάρτες κ.ο.κ. Ακόμη προβλέπεται η δημιουργία διαφημιστικού τουριστικού εντύπου, με πληροφορίες που θα προβάλλει το τουριστικό προφίλ του δήμου και θα αναδεικνύει τα ιστορικό και πολιτιστικό τομέα αυτού, η δημιουργία banner κ.α.

Τις 13.000 ευρώ θα αγγίξει η δαπάνη για διαφημιστικές καταχωρήσεις και προωθητικές ενέργειες για την προβολή των εκδηλώσεων και γιορτών του δήμου· η αντίστοιχη περσυνή δαπάνη ανερχόταν σε 10.000 ευρώ. Ενδεικτικά, η δράση περιλαμβάνει διαφήμιση σε τηλεοπτικά /ραδιοφωνικά μέσα, διαφήμιση στο διαδίκτυο και προωθητικές ενέργειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), καταχωρήσεις σε έντυπα μέσα με θεματολογία σχετική με τον τουρισμό και δημοσίευση άρθρων και αφιερωμάτων σχετικά με τον δήμο Καρπενησίου ως προορισμό για εναλλακτικό τουρισμό, θρησκευτικό τουρισμό και περιπατητικό/ορειβατικό τουρισμό (μονοπάτια) κ.α.

Στα ίδια επίπεδα θα κυμανθεί ο προϋπολογισμός για τη φιλοξενία τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων που σχετίζονται με την προώθηση του τουρισμού, που αγγίζει τις 4.000 ευρώ.

Στις δράσεις που προγραμματίζονται και για το νέο έτος είναι η παραγωγή διαφημιστικού προωθητικού υλικού με το λογότυπο του δήμου, αναμνηστικών και διαφημιστικών δώρων, ύψους 5.000 ευρώ. Ενδεικτικά, προβλέπονται USB flash ‘φορτωμένα’ με υλικό, στυλό, τσάντες, μπλούζες, κα.

Μειωμένη κατά 3.000 ευρώ εμφανίζεται η δαπάνη για τη συμμετοχή σε εκθέσεις και ανεξάρτητες προωθητικές ενέργειες, όπως περίπτερα σε πλατείες πόλεων και εμπορικά κέντρα, διαφημίσεις σε κτήρια κ.ο.κ. Το κόστος για το 2022 ανέρχεται στις 5.000 ευρώ (έναντι 8.000 ευρώ που ήταν πέρυσι) και περιλαμβάνει δράσεις μέσω των οποίων δύναται να διαμορφωθούν ευνοϊκές συνθήκες για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών στον δήμο. Επίσης, στις 3.000 ευρώ παραμένει η δαπάνη για τη διοργάνωση ημερίδων και σεμιναρίων σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και άλλους φορείς του τουρισμού.

ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ