17 Ιουνίου 2021

Ποιο 1.500άρι «ανάβει αλάρμ» στον ανταγωνισμό;














Το κυνήγι των επιδόσεων πάντα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όλους τους φίλους της αυτοκίνησης, αφού ακόμα και ένα δέκατο του δευτερολέπτου μετράει. Μπορεί τη σημερινή εποχή οι οδηγοί να επιδιώκουν τη μέγιστη δυνατή χαμηλή κατανάλωση, όμως το να υπάρχει στο δεξί πεντάλ διαθέσιμη δύναμη ανά πάσα ώρα και στιγμή είναι πάντα ωφέλιμη. Όπως για παράδειγμα για να γίνει μια γρήγορη προσπέραση ή το αυτοκίνητο να επιταχύνει σβέλτα, όποτε του ζητηθεί και για κάθε λόγο.

Πλέον, με την εισαγωγή του turbo στους κινητήρες των περισσότερων αυτοκινήτων καθημερινής χρήσης, η πλειοψηφία των νέων μοντέλων δεν στερείται ισχύος και επιδόσεων. Όμως υπάρχουν και εκείνα που προσφέρουν το κάτι παραπάνω σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, ικανοποιώντας όσους ψάχνουν τα απόλυτα νούμερα.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα εστιάσουμε στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ με τα 1.500άρια turbo μοτέρ, τα οποία συνεχώς αυξάνονται τα τελευταία χρόνια. Ποιο είναι λοιπόν το μοντέλο με τον καλύτερο χρόνο στο 0-100 χλμ./ώρα (με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων), αλλά και με ένα μοτέρ «διαμάντι»; Η απάντηση έρχεται από την Ιαπωνία και αφορά το Honda Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS.

O 4κύλινδρος κινητήρας 1.5 VTEC Turbo με άμεσο ψεκασμό, υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό και βύθισης βαλβίδων και διπλό μεταβλητό έλεγχο χρονισμού, είναι πάρα πολύ καλός σε όλα. Το δυνατό μηχανικό αυτό σύνολο ισχύος 182 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 1.900-5.000 σ.α.λ. είναι ιδιαίτερα ελαστικό από τις πολύ χαμηλές στροφές, χωρίς κενά ισχύος και turbo lag. Επίσης, είναι πολύ γραμμικός μέχρι τον κόφτη, που τον φτάνει χωρίς δισταγμούς, επιταχύνοντας σε πολύ γρήγορους ρυθμούς το αυτοκίνητο. Άριστος είναι και ο συνδυασμός με το 6τάχυτο κιβώτιο, το οποίο είναι ακριβές στις αλλαγές και με πολύ εύχρηστο κοντό επιλογέα. Ο 1.5 VTEC Turbo επιταχύνει το Civic των 1.308 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 139 γρ./χλμ.

Εκτός από δυνατό και γρήγορο, το Civic 1.5 VTEC Turbo είναι και πολύ καλά στημένο στο δρόμο. Το δυναμικό χάτσμπακ παρουσιάζει ιδιαίτερα ισορροπημένα και ομοιογενή οδηγικά χαρακτηριστικά, συνδυάζοντας με πολύ επιτυχημένο τρόπο την άνεση με την σπορτίφ αίσθηση. Το νέο Civic κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με την ασφάλεια που αποπνέει και τη σιγουριά ανεξαρτήτως διαδρομής και ταχύτητας, χάρη και στις κατάλληλα ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς.

Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν ακόμα οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (478 λίτρων ή 420 λτ. στην έκδοση Sport), το προσεγμένο σε ποιότητα εσωτερικό και ο πλουσιότατος στάνταρ εξοπλισμός. Συγκεκριμένα στην έκδοση Sport Navi Plus με τιμή 28.320 ευρώ περιλαμβάνει 6 αερόσακους, προειδοποίηση αλλαγής & υποβοήθησης λωρίδας, αυτόματη πέδηση, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, adaptive cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, οθόνη αφής 7 ιντσών, αυτόματα φώτα, κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, πλοήγηση, αεροδυναμικό πακέτο και πάρα πολλά ακόμα.

The post Ποιο 1.500άρι «ανάβει αλάρμ» στον ανταγωνισμό; appeared first on AutoGreekNews.

… Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ Read More

Τοπικές ειδήσεις
Επικαιρότητα
Αθλητικά