Ποσό 40.000 ευρώ για τουριστική προβολή, ενέκρινε ο δήμος Αγράφων. Η κατανομή της δαπάνης και οι διαφωνίες

Βασική προτεραιότητα αποτελεί για τη νέα δημοτική αρχή η προώθηση και ενίσχυση της εξωστρέφειας του δήμου Αγράφων. Μέσα από δράσεις και ενέργειες, όπως έντυπα, καταχωρίσεις, συμμετοχή σε εκθέσεις, νέο λογότυπα κ.α., επιχειρείται να παραχθεί τουριστικό αποτέλεσμα. Στη διά περιφοράς συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγράφων, που διεξήχθη στα τέλη του περασμένου έτους, αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία η έγκριση του προγράμματος τουριστικής προβολής του δήμου Αγράφων έτους 2021.

Στόχος του προγράμματος, τονίζεται στη σχετική εισήγηση, είναι η αποδοτικότερη προβολή του δήμου Αγράφων και η βελτίωση της θέσης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, ώστε με την ανάδειξη των σημείων ενδιαφερόντων και αξιοθέατων αφενός να βγει από την αφάνεια και να μπει για πρώτη φορά στον τουριστικό χάρτη της χώρας και αφετέρου να αποτελέσει πόλο έλξης για τουρίστες και επισκέπτες.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό, καθώς και δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής.

Η εξειδίκευση της δαπάνης

Το κόστος θα ανέλθει στις 40.000 ευρώ, ποσό που θα κατανεμηθεί ως εξής:

Νέο λογότυπο. Την πρόθεσή της να αλλάξει το λογότυπο του δήμου, έδειξε από την πρώτη στιγμή η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου Αγράφων. Όπως είχαν γράψει και τα Ευρυτανικά Νέα σε σχετικά ρεπορτάζ, η νεοσύστατη επιτροπή κινεί ήδη διαδικασίες επί του θέματος, καθώς θεωρεί το λογότυπο «ξεπερασμένο». Όμως, η αντιπολίτευση -η οποία και δημιούργησε το υπάρχον λογότυπο- είναι αντίθετη. Ωστόσο, η πρόσφατη απόφαση του Δ.Σ. ενέκρινε κατά πλειοψηφία την απόφαση για δημιουργία νέου λογότυπου με κόστος 2.000 ευρώ.

Τουριστικό έντυπο. Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας του δήμου, αποφασίστηκε να δοθούν 6.000 ευρώ για τον σχεδιασμό και την έκδοση φυλλαδίων για το σύνολο των σημείων ενδιαφέροντος του δήμου σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά).

Τουριστικός χάρτης. Ακόμη, 4.000 ευρώ αναμένεται να διατεθούν για τη δημιουργία ενός εύχρηστου τουριστικού χάρτη του δήμου, όπου θα απεικονίζονται και τα κύρια σημεία ενδιαφέροντος.

Οπτικοακουστικό υλικό. 6.000 ευρώ προβλέπεται να δοθούν για οπτικοακουστικό υλικό, απαραίτητο εργαλείο του ψηφιακού μάρκετινγκ. «Πράγμα ουσιώδες για την προβολή του δήμου, τόσο στα ΜΜΕ, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο ίντερνετ, όσο και σε δια ζώσης εκθέσεις ή σε virtual απεικόνιση», όπως αναφέρθηκε.

Ιστοσελίδα. Να δαπανήσει 2.000 ευρώ αποφάσισε το Δ.Σ. για τον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας, ώστε να είναι προσαρμοσμένη σε σύγχρονο περιβάλλον και να είναι φιλική και χρήσιμη στον χρήστη, καθώς επίσης και συμβατή με όλες τις «έξυπνες» συσκευές.

Αφίσες. Ακόμη, 2.000 ευρώ θα δοθούν για τη δημιουργία αφισών και banners με απεικόνιση φωτογραφικών σημείων ενδιαφέροντος.

Εκθέσεις. Ο δήμος, αντιλαμβανόμενος ότι η εξωστρέφεια αποτελεί τη μοναδική δυνατότητα για μακροπρόθεσμη τουριστική ανάπτυξη, ιδιαίτερα εν μέσω της οικονομικής κρίσης, σκοπεύει να δαπανήσει 5.000 ευρώ για τη συμμετοχή του σε τουριστικές εκθέσεις, «με στόχο τη βελτίωση της τουριστικής αναγνωσιμότητας και ελκυστικότητας και την αύξηση του τουριστικού ρεύματος», όπως σημειώθηκε.

Στην Τρύπα του Αγραφιώτη (Όσκλιανη)

Εκδηλώσεις. Το πρόγραμμα για το νέο έτος περιλαμβάνει ακόμη τη διοργάνωση εκδηλώσεων-φεστιβάλ για την ανάδειξη αξιοθέατων του δήμου, καθώς και έξοδα φιλοξενίας προσώπων και αντιπροσωπειών στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής, κάτι που αναμένεται να στοιχίσει 8.000 ευρώ περίπου.

Διαφημίσεις. Σύμφωνα με τον δήμο, μια αποδοτική δράση προβολής του τουριστικού προϊόντος, είναι οι προσεκτικά σχεδιασμένες έντυπες καταχωρήσεις σε περιοδικά, καθώς και εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας του εσωτερικού. Για τον σκοπό αυτό, ψηφίστηκε δαπάνη 5.000 ευρώ.

Τέλος, όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά, «το σχέδιο αυτό δεν περιλαμβάνει το συνολικό όραμα της δημοτικής αρχής για την τουριστική ανάπτυξη, αλλά τις δράσεις με τους αντίστοιχους κωδικούς στον προϋπολογισμό, ώστε να υποβληθούν στον ΕΟΤ».

«Ναι» στις δράσεις, «όχι» στο νέο λογότυπο

Όπως προαναφέρθηκε, η παράταξη του κ. Μπαμπαλή, αποτελούμενη από τους δημοτικούς συμβούλους κ.κ. Τσιάμη, Κίτσιο, Καραγιάννη, Μάκκα Απ., Τάκη, Διώτη, Σταμούλη, ψήφισε ναι στην εισήγηση που αφορά όλες τις δράσεις, εκτός από αυτή για τη δημιουργία νέου λογότυπου, «για τον λόγο ότι, με το αριθ. 68301/27-9-2020 έγγραφο του ΥΠ.ΕΣ. προς τον Δήμο Αγράφων (γρ. κ. Δημάρχου) σας γνωστοποιήθηκε η υπ΄αριθ. 31/2019 απόφαση του Συμβουλίου Τοπωνυμιών του Υπουργείου Εσωτερικών, που γνωμοδότησε θετικά για τη χρήση ιδιαίτερου δηλωτικού σήματος από το Δήμο μας, όπως είχε προταθεί με την αριθ. 4-33/26-2-2018 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (ΑΔΑ 9ΠΠΜΩ6Α-ΤΕ9) που απεικονίζει την «Αγραία Άρτεμις» και στο κάτω μέρος θα φέρει τις λέξεις ΑΓΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ καθώς και ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΑΦΩΝ», όπως χαρακτηριστικά σημείωσαν.

Τοπικές ειδήσεις
Επικαιρότητα
Αθλητικά