Τέλος εποχής για την πίστα της ΑΛΑΚ. Αρνητική εξέλιξη για τον τοπικό μηχανοκίνητο αθλητισμό – Η επόμενη ημέρα

ρεπορτάζ από την έντυπη έκδοση των Ευρυτανικών Νέων

Με μια ανακοίνωση 320 λέξεων, λίγο πριν την αυλαία του 2020, ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καρπενησίου ανακοίνωσε την οριστική εγκατάλειψη της πίστας της ΑΛΑΚ. Κατασκευάστηκε το 2014, φιλοξένησε δεκάδες (πάνω από 40) διοργανώσεις, κορυφαίους οδηγούς και αγαπήθηκε από τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

«Ύστερα από πολλές προσπάθειες του Δ.Σ. με τον ενοικιαστή και μετά το τέλος του συμβολαίου να βρεθεί μια λύση, ο ίδιος αποφάσισε να μην την ενοικιάσει εκ νέου στη λέσχη μας, με αποτέλεσμα η πίστα της ΑΛΑΚ οριστικά να αποτελεί παρελθόν με ό,τι αυτό συνεπάγεται», ανακοίνωσε ο Στάθης Φέγγος (ένθετη φωτο), πρόεδρος της λέσχης. Προτεραιότητα για την ΑΛΑΚ είναι, πλέον, η εξεύρεση νέου χώρου, σε συνεννόηση με τον δήμο Καρπενησίου.

Πολλαπλά οφέλη

Ήταν Αύγουστος του 2014 όταν η ασφάλτινη πίστα της ΑΛΑΚ, στο 6ο χλμ. Ε.Ο Καρπενησίου-Λαμίας, άνοιγε για πρώτη φορά τις πύλες της, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για τον τοπικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η κατασκευή πίστας ήταν για τους ανθρώπους της λέσχης αίτημα χρόνιο και διαρκές, καθώς θα έδινε μια ασφαλή διέξοδο στους λάτρεις της ταχύτητας και της τεχνικής οδήγησης (drift), ενώ παράλληλα θα αποτελούσε πεδίο ανάδειξης ταλέντων. Και πράγματι, την τελευταία εξαετία, η ΑΛΑΚ πέτυχε άλματα προόδου, επαινέθηκε για την προσπάθειά της και οι οδηγοί της (Ντουφεκιάς, Ράπτης κ.α.) κατάφεραν να πρωταγωνιστήσουν σε πανελλαδικό επίπεδο -συνθήκη που παλιότερα έμοιαζε ουτοπική.

«Η συγκεκριμένη πίστα φτιάχτηκε το 2014 αποκλειστικά με έσοδα της λέσχης και την χειρωνακτική εργασία των μελών της με πολύ κόπο, ιδρώτα και θυσίες όλων μας. Έγιναν πολλά event και αγώνες και έτρεξαν σε αυτή την μικρή πίστα ονόματα που πρωταγωνιστούν στο drift πανελλαδικώς. Πήραμε τα εύσημα μέχρι και από τον Πρόεδρο της ΟΜΑΕ για όλη αυτή την προσπάθεια που κάνουμε, αλλά και όλων των οδηγών από άλλες πόλεις που τρέξανε στην πίστα μας. Επίσης αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και χώρο προπόνησης πολλών οδηγών της μικρής μας πόλης που τώρα μιλάει όλη η Ελλάδα γι’ αυτά τα παιδιά», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της λέσχης, Στάθης Φέγγος.

Το Καρπενήσι μπήκε, αργά αλλά σταθερά, στον χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και προσέλκυσε οδηγούς από κάθε γωνιά της χώρας, που θέλησαν να αγωνιστούν με φόντο το Βελούχι και να στηρίξουν, παράλληλα, την προσπάθεια της ΑΛΑΚ. «Μέσα από όλα αυτά, η ΑΛΑΚ και τα μέλη της διαφήμισαν το Καρπενήσι και την Ευρυτανία γενικότερα σε όλη την χώρα και έκαναν το Καρπενήσι κορυφαίο μηχανοκίνητο τουριστικό προορισμό και όλα αυτά αφιλοκερδώς. Έναν τουρισμό που, παγκοσμίως, είναι από τους πιο κερδοφόρους», σημειώνει σχετικά ο πρόεδρος της τοπικής λέσχης.

Ο ίδιος, θέτει επί τάπητος και ένα ακόμα πιο σημαντικό ζήτημα: «Μπορεί και ελπίζω να είναι τυχαίο, αλλά ίσως και όχι, ότι από το 2014 μέχρι και σήμερα δεν έχουμε θρηνήσει κάποιο θύμα νεαρής ηλικίας σε ατύχημα με αυτοκίνητο στο Καρπενήσι. Πολλοί είπαν ότι ίσως είναι αποτέλεσμα της πίστας».

Τι μέλλει γενέσθαι

Πλέον, η επόμενη ημέρα αποτελεί προτεραιότητα για την ΑΛΑΚ. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η λέσχη προτίθεται να προτείνει στον δήμο Καρπενησίου την παραχώρηση δημοτικής έκτασης, με σκοπό την κατασκευή νέας πίστας. Σημαντικό είναι, τονίζει ο πρόεδρος Στ. Φέγγος, να προκύψουν γρήγορα θετικές εξελίξεις, ώστε να μην ατονήσει το ενδιαφέρον των φίλων του αυτοκινήτου.

Η ΑΛΑΚ αναμένει συνάντηση με τους ανθρώπους του Δήμου, ενώ σε επικοινωνία με το Δ.Σ. της λέσχης ήρθε, τις προηγούμενες ημέρες, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Δημήτρης Λερογιάννης. «Ευελπιστούμε με τη συμπαράσταση όλων και περισσότερο των αρμοδίων αρχών, να βρεθεί μια λύση στο μέλλον», καταλήγει ο πρόεδρος της ΑΛΑ Καρπενησίου.

Τοπικές ειδήσεις
Επικαιρότητα
Αθλητικά