Ημερίδα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου, με εισηγήσεις για τη συνδιδασκαλία, τη διαφοροποιημένη μάθηση και την ενδοσχολική βία. Εκπαιδευτικοί και γονείς συζήτησαν τρόπους ενίσχυσης ενός σχολείου που προάγει την αποδοχή και τη συμπερίληψη.
Η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από τον Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Ευρυτανίας, το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ευρυτανίας και τους Διευθυντές Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας.
Στόχος της ήταν να αναδείξει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, παρουσιάζοντας σύγχρονες μεθόδους συνδιδασκαλίας, διαφοροποιημένης μάθησης και διαχείρισης της ενδοσχολικής βίας.
Ο Αθανάσιος Ρισβάς, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, άνοιξε τις εισηγήσεις με θέμα τη συνδιδασκαλία, τονίζοντας ότι μια πραγματικά συμπεριληπτική τάξη απαιτεί συνεργασία εκπαιδευτικών και εξατομικευμένες διδακτικές προσεγγίσεις. Στη συνέχεια, η Μαρία Καρφή, Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής, ανέπτυξε τις διδακτικές μεθόδους που δημιουργούν ένα ανοιχτό και συμπεριληπτικό σχολείο, δίνοντας έμφαση στη διαφοροποιημένη διδασκαλία.
Η Αντιγόνη Λυκοκάπη, Προϊσταμένη του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ευρυτανίας, μίλησε για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό, διαχωρίζοντας τους μύθους από τις πραγματικότητες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές σήμερα. Τέλος, η Κατερινα Μπούκα, Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, παρουσίασε εισήγηση για τον αυτισμό και τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), καθώς και τρόπους προσέγγισης όλων των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.