28 Μαρτίου 2024

ΜΕΝΟΥ

“Κείμενα που αγάπησα”. Λογοτεχνικό περιοδικό επιμελήθηκαν μαθητές του Γενικού Λυκείου Καρπενησίου

Μια από τις βασικές στοχεύσεις ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος είναι (ή θα έπρεπε να είναι) η ενθάρρυνση προς τα παιδιά αγαπήσουν το βιβλίο, τη λογοτεχνία, την ποίηση, κάθε τι που συμβάλλει στην ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης και ενεργοποιεί τη φαντασία και την εφευρετικότητα, στο πλαίσιο δόμησης μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας.

Στο Γενικό Λύκειο Καρπενησίου, κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2021-’22 πραγματοποιήθηκαν ενδιαφέρουσες δράσεις προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, με τρόπο που έδωσε κίνητρα στα παιδιά να ασχοληθούν ενεργά και να γίνουν πολύτιμο κομμάτι της προσπάθειας. «Κείμενα που αγάπησα» είναι ο τίτλος του λογοτεχνικού περιοδικού που δημιούργησε το Α3 τμήμα του ΓΕΛ Καρπενησίου, στο πλαίσιο Σχεδίου Δράσης, για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας των μαθητών.

Η δράση ξεκίνησε από την έναρξη ήδη της σχολικής χρονιάς, με επισκέψεις των μαθητών στην Κεντρική Δημόσια Βιβλιοθήκη της πόλης, με πρόσκληση στον βραβευμένο με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Βιβλίου συγγραφέα, κ. Χρήστο Χωμενίδη, και με αφιερώματα που πραγματοποιήθηκαν εντός της σχολικής τάξης, σε σύγχρονους και προγενέστερους λογοτέχνες, με στόχο η Λογοτεχνία να αναδειχθεί ως μέρος της ζωντανής πραγματικότητας των παιδιών, με διαμορφωτική και απελευθερωτική επίδραση στην προσωπικότητά τους. Η συγκεκριμένη δράση αποσκοπούσε, επίσης, στην καλλιέργεια της γλωσσικής έκφρασης των μαθητών καθώς και στην ενίσχυση της αυτενέργειάς τους.

Την πρωτοβουλία και το συντονισμό της δράσης είχε η φιλόλογος κα Χρύσα Σταυρομήτρου, η οποία ευχαριστεί τον διευθυντή του σχολείου κ. Σπύρο Μπουλάκο, ο οποίος ήταν απολύτως υποστηρικτικός κατά τη διάρκεια υλοποίησης της δράσης, καθώς και την Σχολική Επιτροπή του Δήμου Καρπενησίου για τη συμβολή της.

ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ