Με 50.000€ η Τουριστική Προβολή του Δήμου Αγράφων για το 2023 – Ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. – Όσα προβλέπονται

Εγκρίθηκε με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγράφων, το πρόγραμμα προώθησης και προβολής του Δήμου Αγράφων για το 2023

Με 50.000€ η Τουριστική Προβολή του Δήμου Αγράφων για το 2023 – Ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. – Όσα προβλέπονται

από την έντυπη έκδοση

Όπως είχαν γράψει σε σχετικό αναλυτικό ρεπορτάζ τα Ευρυτανικά Νέα (αρ. φυλ. 1033/4-1-23), οι δράσεις που προβλέπονται για την τρέχουσα χρονιά και είχε εισηγηθεί η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου (και τελικά εγκρίθηκαν από το ΔΣ) είχαν συνολικό προϋπολογισμό 50.000 ευρώ.

Σημειώνεται πως από τη συνεδρίαση απουσίαζαν οι σύμβουλοι: Μπαμπαλής Θεόδωρος, Τσιάμης Θεόδωρος, Κίτσιος Γεώργιος, Καραγιάννη – Λαθύρη Βασιλική, Μάκκας Απόστολος, Τάκης Κωνσταντίνος και Σταμούλης Αθανάσιος.

Κατά τη συζήτηση του θέματος, η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Αγράφων, κα Αννέτα Κοτρώνα, τόνισε πως βασικός πυλώνας του Προγράμματος για το έτος 2023 παραμένει η προβολή του δήμου και η μέγιστη αξιοποίηση του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής. «Παράλληλα, η ανάδειξη των πολλών και διαφορετικών σημείων ενδιαφέροντος δύναται να προσφέρει ισχυρή ώθηση προκειμένου να υπάρξει η επιθυμητή εξωστρέφεια του δήμου, αλλά και η επικοινωνία του και τοποθέτησή του στον Ευρωπαϊκό τουριστικό χάρτη», ανέφερε, για να συμπληρώσει στη συνέχεια πως «στις δράσεις τουριστικής προβολής αξιοποιούνται όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, ενώ στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται δράσεις τουριστικής προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό, καθώς και δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής, ενώ επιδιώκεται να αξιοποιηθούν όλα τα σύγχρονα μέσα».

Γέφυρα Βίνιανης (Μέγδοβα)

Οι δράσεις

Αρχικά προβλέπεται η εκτύπωση τουριστικού φυλλαδίου, μεταφρασμένο τουλάχιστον σε μία ξένη γλώσσα, καθώς και η δημιουργία εντύπων για ενημερωτικές δράσεις, όπως και ξεχωριστών θεματικών φυλλαδίων (θρησκευτικός, εναλλακτικός τουρισμός κ.λπ.), επίσης μεταφρασμένα. Το κόστος αναμένεται να αγγίξει τις 5.000 ευρώ.

Στις δράσεις περιλαμβάνεται ακόμη η δημιουργία ενός εύχρηστου τουριστικού χάρτη του δήμου, όπου θα απεικονίζονται οι εσωτερικοί οδικοί άξονες και θα γίνει και αποτύπωση των κύριων σημείων ενδιαφέροντος. Το κόστος θα φτάσει τις 3.000 ευρώ.

«Το οπτικοακουστικό υλικό αποτελεί το πλέον απαραίτητο εργαλείο του ψηφιακού μάρκετινγκ, επομένως πρόκειται για ουσιώδες στοιχείο, το οποίο θα ενδυναμώσει την προβολή του δήμου στα ΜΜΕ, αλλά και διαδικτυακά, καθώς επίσης και σε εκθέσεις είτε δια ζώσης, είτε virtual, μέσω των VR απεικονίσεων», αναφέρουν από τον δήμο. Έτσι, προτάθηκε η δημιουργία βίντεο που θα προβάλλονται με τη χρήση γυαλιών VR για εικονική περιήγηση. Το κόστος θα αγγίξει τις 6.000 ευρώ.

Με 2.000 ευρώ αναμένεται να γίνει η δημιουργία αφισών και banners με απεικόνιση φωτογραφικών σημείων ενδιαφέροντος.

Ακόμη, στις 5.000 ευρώ αναμένεται να ανέλθει το κόστος για τη συμμετοχή του δήμου σε τουριστικές εκθέσεις. Άλλωστε η εξωστρέφεια αποτελεί τη μοναδική δυνατότητα για μακροπρόθεσμη τουριστική ανάπτυξη.

Φαράγγι και αναρριχητικό πεδίο Μπουζουνίκου

Στις 11.000 ευρώ θα φτάσει η δαπάνη για τη διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων και τη φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων. «Η φιλοξενία, η σίτιση ή και η μεταφορά τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων, οι οποίοι σχετίζονται άμεσα με την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, μπορεί να αποτελέσει κίνητρο και μοχλό τουριστικής ανάπτυξης, αφού η περιοχή θα έχει τη μέγιστη προβολή με κάθε σύγχρονο μέσο», τόνισε η κα Κοτρώνα. «Η φιλοξενία του κατάλληλου δημοσιογράφου ή blogger μπορεί να εξασφαλίσει προβολή σε ένα κοινό χιλιάδων αναγνωστών/ακολούθων», κατέληξε.

Συνολικά 3.000 ευρώ θα κοστίσουν οι καταχωρήσεις σε έντυπα, εφημερίδες και λοιπά ΜΜΕ. «Μια αποδοτική δράση προβολής του τουριστικού προϊόντος του δήμου, είναι οι προσεκτικά σχεδιασμένες έντυπες καταχωρήσεις σε περιοδικά και εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας του εσωτερικού και του εξωτερικού», ανέφερε μεταξύ άλλων η πρόεδρος της επιτροπής.

Παράλληλα, 10.000 ευρώ προβλέπεται να διατεθούν για την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου Αγράφων. Κρίθηκε απαραίτητη η δημιουργία του visitagrafa.gr, έτσι ώστε ο επισκέπτης/τουρίστας να έχει όλες τις πληροφορίες συγκεντρωμένες. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, στα οποία αναμένεται να δημιουργηθούν ξεχωριστές ενότητες στο πρότυπο του φυλλαδίου.

Τέλος, ο δήμος θα προβεί στην προμήθεια αναμνηστικών και διαφημιστικών δώρων, συνολικής δαπάνης 5.000 ευρώ. Τα εν λόγω είδη θα μοιράζονται σε τουριστικές εκθέσεις ή θα προσφέρονται σε κατάλληλα επιλεγμένα πρόσωπα, που μπορούν να ενισχύσουν την διαδικασία προβολής του Δήμου Αγράφων (πράκτορες, δημοσιογράφοι, φορείς, οργανισμοί).

Εγκρίθηκε με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγράφων, το πρόγραμμα προώθησης και προβολής του Δήμου Αγράφων για το 2023

Διαβάστε ακόμα

Επικαιρότητα