Πώς η τεχνολογία άλλαξε για πάντα τα δεδομένα του marketing

Πώς η τεχνολογία άλλαξε για πάντα τα δεδομένα του marketing

To marketing, οι στρατηγικές που οι επιχειρήσεις προωθούνται και αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους και προσελκύουν νέους, έχει επαναπροσδιοριστεί πλήρως με την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Λαμβάνοντας επίσης υπόψιν την αυξημένη ανταγωνιστικότητα, και αυστηρότερα κριτήρια που θέτει για την επιτυχία μιας επιχείρησης, καταλαβαίνουμε πώς η αυτή εξαρτάται από την ικανότητά της να εκμεταλλευτεί τις ψηφιακές δυνατότητες.
Στη συνέχεια αυτού του άρθρου, θα εξετάσουμε αναλυτικότερα πώς η τεχνολογία άλλαξε μια για πάντα τον τομέα του marketing, φέρνοντας στην επιφάνεια πληθώρα ψηφιακών εργαλείων. 

  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι δυνατότητές του, με πολύ αποδοτικά αποτελέσματα, έχει αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό τις παραδοσιακές διαφημιστικές πρακτικές. Ένα από τα πιο βασικά στοιχεία για την ταυτότητα μιας επιχείρησης, είναι η  ιστοσελίδα της αφού αποτελεί το  κεντρικό σημείο της ψηφιακής της παρουσίας, όπου οι δυνητικοί  πελάτες μπορούν να βρουν πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, να επικοινωνήσουν και ενδεχομένως πραγματοποιήσουν αγορές. Αν ενδιαφέρεστε να κατασκευάσετε ή να ανανεώσετε την ιστοσελίδα της επιχείρησή σας, και δεν έχετε εγκαθιδρυμένη συνεργασία με κάποιον προγραμματιστή, μπορείτε να ερευνήσετε τα ολοκληρωμένα πακέτα κατασκευής ιστοσελίδας στο kataskeuiistoselidwn.gr.Ένας ακόμη λόγος που οι ιστοσελίδες είναι σημαντικές, είναι γιατί επιτρέπουν τη δημιουργία περιεχομένου SEO.

Άλλα περιεχόμενα του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι οι διαφημίσεις(  display σε ιστοσελίδες, video στο Youtube), to email marketing, το mobile marketing, και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία θα αναφερθούμε εκτενέστερα παρακάτω .

Φυσικά, τίποτε από αυτά δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα, αν δεν υπήρχαν τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να μετρηθεί και να αξιολογηθεί η απόδοση των εφαρμοζόμενων πρακτικών, υποδεικνύοντας τις απαιτούμενες βελτιώσεις και καθοδηγώντας τις μελλοντικές αποφάσεις της επιχείρησης.

  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Από τότε που τα κοινωνικά δίκτυα εισχώρησαν στη ζωή μας, έχει μετασχηματιστεί πλήρως ο τρόπος που επικοινωνούμε, κοινωνικοποιούμαστε, ενημερωνόμαστε, αλλά και πραγματοποιούμε τις αγορές μας. Ο κόσμος των επιχειρήσεων δε θα μπορούσε να μείνει εκτός της αρένας των ισχυρών δυνατοτήτων που προσφέρουν για προώθηση και αύξηση των κερδών. Μέσα από τη δημιουργία προφίλ στις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες, μπορείτε να δημοσιεύσετε σχετικό με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας (φωτογραφίες, βίντεο, άρθρα και πληροφορίες για προσφορές και εκδηλώσεις), και να δημιουργήσετε κοινότητες πελατών, και να επικοινωνήσουν μαζί τους, δείχνοντας έτσι ένα προσιτό προφίλ σε κάθε τους ανάγκη. Η αποτελεσματική διαχείρησή των μέσων, και η αναπαραγωγή ποιοτικού περιεχομένου, δεν είναι εύκολη αν δεν έχετε τις απαραίτητες γνώσεις. Ευτυχώς όμως, η λύση είναι πολύ πιο απλή και (οικονομικότερη) από το να προσλάβετε εσωτερικά έναν υπάλληλο, αφού εξειδικευμένες εταιρείες του κλάδου όπως η Lithos Digital, παρέχουν τις επιθυμητές υπηρεσίες. 

  • Εξατομίκευση

Με βάση τα δεδομένα που προκύπτουν από τις αναλύσεις της αλληλεπίδρασης με το κοινό, η επιχείρηση είναι σε θέση να δημιουργήσει και να κατανοήσει το αγοραστικό προφίλ κάθε χρήστη. Στη συνέχεια, κάθε πελάτης, λαμβάνει εξατομικευμένες προσφορές με προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. 

  • Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)

Και τέλος, δε θα μπορούσαμε να αφήσουμε εκτός την τελευταία τεχνολογική επανάσταση, για την οποία στην πραγματικότητα έχουμε δει ακόμη ελάχιστα από όσα έπονται, την τεχνητή νοημοσύνη. Ξεχωρίζουμε την πρόβλεψη των τάσεων της αγοράς, που έχει ως αποτέλεσμα την ταχύτερη προσαρμογή, και διάφορα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών (chatbots), που επιτυγχάνουν στη διατήρηση ικανοποιημένων πελατών. 

Διαβάστε ακόμα

Επικαιρότητα