Στη σημερινή εποχή, πολλές επιχειρήσεις αναζητούν εξειδικευμένα συστήματα παραγγελιοληψίας και διαχείρισης μέσω συστήματος delivery. Αυτή η ανάγκη έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες λογισμικού να επενδύσουν στην παροχή τέτοιων υπηρεσιών, προσφέροντας λύσεις που βοηθούν τους καταστηματάρχες και τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων λιανικής ή εστίασης να διαχειρίζονται καλύτερα τις παραγγελίες τους και να ελέγχουν αποτελεσματικότερα τα οικονομικά δεδομένα της επιχείρησής τους.
Σήμερα, τα περισσότερα λογισμικά έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται μεταξύ τους. Υπάρχουν, ωστόσο, περιπτώσεις όπου οι επιχειρήσεις χρειάζεται να απαλλαγούν από παλιά συστήματα διαχείρισης, τα οποία έχουν υλοποιηθεί με ξεπερασμένες τεχνολογίες και δεν είναι συμβατά με σύγχρονα λογισμικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι απαραίτητο να προχωρήσουν σε ριζικές αλλαγές, είτε αναβαθμίζοντας το υπάρχον λογισμικό, είτε υιοθετώντας ένα νέο, πιο σύγχρονο σύστημα παραγγελιοληψίας.
Στην αγορά διατίθενται πλέον σύγχρονα λογισμικά που λειτουργούν αυτόνομα, με δυνατότητα εύκολης ενσωμάτωσης σε κάθε είδους επιχείρηση, ακόμη και σε ήδη υπάρχοντα συστήματα μηχανογράφησης. Πολλές από αυτές τις εφαρμογές υποστηρίζουν τεχνολογίες API, κάτι που σημαίνει ότι μπορούν να ανταλλάσσουν δεδομένα ανεξαρτήτως κατασκευαστή, εφόσον βασίζονται σε κοινά πρότυπα.
Για παράδειγμα, ένα CRM ή ERP σύστημα μπορεί να συνεργαστεί απρόσκοπτα με ένα online σύστημα παραγγελιοληψίας, αποθηκεύοντας δεδομένα πελατών και διαχειριζόμενο ολόκληρη τη ροή των εργασιών: από την παραγγελία μέχρι και την παράδοση του προϊόντος. Παράλληλα, μπορεί να αποστέλλει διαφημιστικά μηνύματα και προσφορές μέσω e-mail, με σκοπό να ενισχύσει την επαναληπτική αγορά από πελάτες που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για συγκεκριμένα προϊόντα.
Ένα ακόμα ιδιαίτερα χρήσιμο χαρακτηριστικό είναι η διαχείριση των αποθεμάτων. Ένα σύστημα παραγγελιοληψίας μπορεί να ενεργοποιήσει αυτόματα την παραγγελία υλικών όταν διαπιστωθεί έλλειψη, χωρίς την παρέμβαση υπαλλήλου, διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή ροή του καταστήματος.
Πολλά από τα σύγχρονα συστήματα παραγγελιοληψίας ενσωματώνουν τεχνητή νοημοσύνη, η οποία μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται. Για παράδειγμα, αναλύοντας στατιστικά στοιχεία από το ERP σύστημα, μπορεί να αναγνωρίσει τις προτιμήσεις των πελατών και να προτείνει βελτιώσεις στις υπηρεσίες ή στα προϊόντα που προσφέρονται.
Ο σύγχρονος επιχειρηματίας έχει πλέον τη δυνατότητα να αποκτήσει μία σαφή εικόνα του κύκλου λειτουργίας της επιχείρησης, εντοπίζοντας αδυναμίες και αξιοποιώντας reports που αφορούν τόσο τις προτιμήσεις των πελατών όσο και τις επιδόσεις των υπαλλήλων. Η μισθοδοσία, επίσης, μπορεί να αυτοματοποιηθεί, εφόσον το σύστημα παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τα έσοδα και τις οικονομικές υποχρεώσεις προς τρίτους.
Ένα σύστημα για παραγγελιοληψία ειδικά σχεδιασμένο για καφετέριες και εστιατόρια μπορεί να εγκατασταθεί σε σύγχρονες συσκευές, όπως tablets ή κινητά τηλέφωνα. Παράλληλα, υποστηρίζει και την εσωτερική επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων, επιτρέποντας την αποτελεσματική διαχείριση πολλαπλών τραπεζιών και παραγγελιών. Επιπλέον, η επιχείρηση μπορεί να εξυπηρετεί εξωτερικούς πελάτες μέσα απο ενα σύστημα delivery https://www.elink.com.gr/product/σύστημα-παραγγελιοληψίας-delivery, διατηρώντας απόλυτο έλεγχο στη ροή των παραγγελιών και αποφεύγοντας καθυστερήσεις, λάθη ή δυσαρέσκεια.