Το ηλικιωμένο ζευγάρι κάλεσε ταξί από το Καρπενήσι για να μεταβεί στο νοσοκομείο την ημέρα του προγραμματισμένου ραντεβού. Μετά από πολύωρη και κοστοβόρα διαδρομή, έφτασαν στο νοσοκομείο, όπου τους ανακοινώθηκε ότι το ραντεβού τους είχε ακυρωθεί. Ο λόγος της ακύρωσης ήταν ότι ο γιατρός που θα τους εξυπηρετούσε βρισκόταν σε αναρρωτική άδεια, ενώ ο δεύτερος γιατρός της ίδιας ειδικότητας απουσίαζε με κανονική άδεια.
Η αντίδραση της διοίκησης
Το περιστατικό δημοσιεύθηκε στα Ευρυτανικά Νέα μετά από καταγγελία αναγνώστη και προκάλεσε την άμεση παρέμβαση της διοίκησης της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας. Ο Διοικητής, Φώτης Σερέτης, έδωσε εντολή να ανανεωθεί κατά προτεραιότητα το ραντεβού του ζευγαριού.
Επιπλέον, ο κ. Σερέτης ζήτησε από τους υπαλλήλους του νοσοκομείου που ευθύνονταν για την έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης, να αποζημιώσουν το ζευγάρι για την ταλαιπωρία που υπέστη. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπάλληλοι είχαν λάβει σχετική ενημέρωση για την ακύρωση του ραντεβού, αλλά αμέλησαν να ενημερώσουν το ηλικιωμένο ζευγάρι, το οποίο ταξίδεψε άσκοπα μέχρι το Καρπενήσι.
Η αποζημίωση που αρνήθηκαν να λάβουν οι ηλικιωμένοι
Όταν το ζευγάρι επέστρεψε στο νοσοκομείο για το νέο ραντεβού, του προσφέρθηκε αποζημίωση ύψους 100 ευρώ, ποσό που είχε επιβληθεί ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία.
Ωστόσο, οι ηλικιωμένοι αρνήθηκαν να παραλάβουν τα χρήματα. Όπως δήλωσαν, δεν ήθελαν να “ζημιώσουν” τους υπαλλήλους του νοσοκομείου. Παρά την ταλαιπωρία που υπέστησαν, είχαν να πουν μόνο καλά λόγια για την εξυπηρέτηση και την προσπάθεια του προσωπικού, τονίζοντας ότι η παράλειψη ενημέρωσής τους ήταν ανθρώπινο λάθος.
Ένα μήνυμα ανθρωπιάς
Το περιστατικό αναδεικνύει την ανάγκη για καλύτερη οργάνωση και έγκαιρη ενημέρωση των ασθενών, ειδικά για τους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών όπως η Καστανιά Ευρυτανίας. Παράλληλα, η άρνηση των ηλικιωμένων να δεχτούν την αποζημίωση στέλνει ένα μήνυμα ανθρωπιάς και κατανόησης, καθώς δεν θέλησαν να ζημιώσουν τους υπαλλήλους του νοσοκομείου.
Η Διοίκηση του νοσοκομείου δεσμεύτηκε να βελτιώσει τις διαδικασίες ενημέρωσης, ώστε να αποτραπούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.