“Εμπαιγμός να μιλάμε για καινοτομίες – Κενά εξακολουθούν να υπάρχουν”. Η ΕΛΜΕ Ευρυτανίας για το άνοιγμα των σχολείων

“Εμπαιγμός να μιλάμε για καινοτομίες – Κενά εξακολουθούν να υπάρχουν”. Η ΕΛΜΕ Ευρυτανίας για το άνοιγμα των σχολείων

«Η σχολική χρονιά αρχίζει με προβλήματα για μια ακόμα φορά στα σχολεία της Ευρυτανίας. Η αλήθεια είναι ότι τα κενά είναι λιγότερα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν εξαιτίας των διορισμών, πράγμα που αποδεικνύει την ορθότητα του πάγιου αιτήματός μας για μόνιμους διορισμούς», αναφέρει στα Ευρυτανικά Νέα η Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ευρυτανίας, Ροδοθέα Καρφή, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

«Όμως κενά εξακολουθούν να υπάρχουν», τονίζει και προσθέτει: «Για την κάλυψη αυτών των κενών η Διοίκηση λειτουργεί εμβαλωματικά με μια αχρείαστη ‘εξοικονόμηση’ εκπαιδευτικού προσωπικού. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί να μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο, ακόμη και μεταξύ σχολείων που αντικειμενικά οι συνθήκες μετακίνησης είναι επικίνδυνες, ειδικά τον χειμώνα. Αυτή η οικονομία στο ανθρώπινο δυναμικό γεμίζει τα σχολεία, καλύπτει όμως τις ώρες λογιστικά. Στην πράξη προγράμματα, πόσο μάλλον προγράμματα με παιδαγωγικό πρόσημο, δεν βγαίνουν, σύλλογοι με κουλτούρα σχολείου δεν συγκροτούνται, άνθρωποι θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα και την περιουσία τους, γιατί οι εκπαιδευτικοί μετακινούνται με ίδια μέσα, καθώς συγκοινωνίες στην Ευρυτανία δεν υπάρχουν. Αυτή τη στιγμή συνάδελφοι ήδη έχουν αναλάβει υποχρεωτική υπερωρία για την κάλυψη αυτών των κενών και πάλι τα κενά δεν καλύπτονται. Τα παιδιά στα περιφερειακά σχολεία δεν θα κάνουν ξένη γλώσσα, μουσική, καλλιτεχνικά, θρησκευτικά. Και είναι, κάτω από αυτές τις συνθήκες, εμπαιγμός να μιλάμε για καινοτομίες και προετοιμασία για το μέλλον αυτών των παιδιών. Κι εδώ φαίνεται πόσο αναγκαία είναι η παρουσία των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στα Υπηρεσιακά Συμβούλια για την υπεράσπιση των συναδέλφων και της λειτουργίας των σχολείων, παρουσία που η κ. Κεραμέως τεχνηέντως εξοβέλισε».

«Διακηρύττουν», λέει η τοπική ΕΛΜΕ, «από το ΥΠΑΙΘ καινοτόμες δράσεις και την ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού μέσω των συντονιστών και των Μεντόρων ενώ στην ουσία πρόκειται για ένα… πανωσάμαρο στον ήδη υπερβολικό φόρτο διδακτικής και γραφειοκρατικής εργασίας των εκπαιδευτικών». «Έχουμε κουραστεί», καταλήγει το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών, «να μιλάμε για την υποκρισία και την εχθροπάθεια του ΥΠΑΙΘ απέναντι στους εκπαιδευτικούς. Γιατί, τι άλλο δείχνει η εμμονή μόνο οι ανεμβολίαστοι και μη νοσήσαντες εκπαιδευτικοί να υποχρεούνται σε διαγνωστικά τεστ, αναλαμβάνοντας το οικονομικό κόστος οι ίδιοι, λες και μόνο αυτοί μεταδίδουν τον ιό, ενώ έχει αποδειχτεί ότι, δυστυχώς, και επαναλοιμώξεις και επανανοσήσεις υπάρχουν ακόμη και μεταξύ των πλήρως εμβολιασμένων;».

Διαβάστε ακόμα

Επικαιρότητα