Ημερομηνία

Δήμος Καρπενησίου / Ενίσχυση με δύο νέους μόνιμους υπαλλήλους – Ορκίστηκαν οι επιτυχόντες της 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ

Με δύο νέους μόνιμους υπαλλήλους ενισχύεται το ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Καρπενησίου, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ.

Η επίσημη τελετή ορκωμοσίας πραγματοποιήθηκε παρουσία του Δημάρχου Καρπενησίου Χρήστου Κακαβά, ο οποίος υποδέχθηκε τους νέους υπαλλήλους και τους ευχήθηκε καλή δύναμη στα νέα τους καθήκοντα.

Πρόκειται για τον Φώτιο Αλεξανδρόπουλο και τον Κωνσταντίνο Καρβέλη, οι οποίοι διορίζονται στον κλάδο ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού και αναλαμβάνουν καθήκοντα στις υπηρεσίες του Δήμου.

Κατά την ορκωμοσία, ο Δήμαρχος και οι αντιδήμαρχοι καλωσόρισαν τους δύο νέους υπαλλήλους, εκφράζοντας την ικανοποίησή τους για την ενίσχυση του στελεχιακού δυναμικού του Δήμου με εξειδικευμένο προσωπικό. Όπως τονίστηκε, η παρουσία τους αναμένεται να συμβάλει στην αποτελεσματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

Διαβάστε ακόμα

Επικαιρότητα