Αναλυτικά όσα δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου ο Έργκιν Άταμαν: «Πολλά λάθη. Ήταν ο χειρότερος τρόπος να ξεκινήσουμε ένα παιχνίδι εκτός έδρας και δώσαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού στην Μπασκόνια. Πήραν περισσότερη αυτοπεποίθηση και δεν βρήκαμε την συνήθη τρόπο μας στην επίθεση, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Κάναμε πολλά λάθη και τους δώσαμε αιφνιδιασμούς. Μιλήσαμε στα αποδυτήρια […]

Το άρθρο Άταμαν: «Η Μπασκόνια είχε μία παραπάνω μέρα ξεκούρασης, οι παίκτες μου ήταν κουρασμένοι» εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.
















