Ημερομηνία

3 Λόγοι που το Site σου Υπολειτουργεί: Τι να Κάνεις;

3 Λόγοι που το Site σου Υπολειτουργεί: Τι να Κάνεις;

Έχετε επενδύσει στον ιστότοπό σας. Έχετε αφιερώσει ώρες, ανεβάζετε συνέχεια νέο περιεχόμενο, αλλά βλέπετε ότι δεν αποδίδει ιδιαίτερα. Η επισκεψιμότητα έχει μειωθεί, οι επισκέπτες φεύγουν μέσα σε δευτερόλεπτα και οι πωλήσεις που περιμένατε δεν φαίνονται πουθενά. Αν αυτό σας ακούγεται οικείο, δεν είστε οι μόνοι. Πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Οι λόγοι συχνά δεν αφορούν τόσο αυτό που πουλάτε όσο τον τρόπο που το προβάλλετε. Ειδικότερα, τρία είναι τα συνηθισμένα λάθη που καθυστερούν τους ιστότοπους και θα δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να αλλάξετε τα πράγματα.

1. Ο Ιστότοπός σας Φαίνεται κάπως… Άτονος

Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν σημασία και στον ψηφιακό κόσμο η πρώτη εικόνα παίζει σημαντικό ρόλο. Εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει ενημερωθεί εδώ και λίγα χρόνια, πιθανότατα φαίνεται κάπως «αρχαίος» στους επισκέπτες σας. Η διάταξη μπορεί να μην ταιριάζει στις σύγχρονες οθόνες, ο σχεδιασμός μπορεί να φαίνεται αδέξιος ή η πλοήγηση να είναι συγκεχυμένη. Σκεφτείτε πώς παρουσιάζεται ένας εκλεπτυσμένος χώρος όπως το Congo Palace: κομψός και σαφής σε αυτά που προσφέρει. Ξεκινήστε απλοποιώντας τα πράγματα. Δημιουργήστε καλύτερη διάταξη, χρησιμοποιήστε ευανάγνωστες γραμματοσειρές και βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν ομαλά σε κινητά. 

2. Σας Λείπει μια Στρατηγική Ψηφιακή Προσέγγιση

Μπορείτε να έχετε μια όμορφη ιστοσελίδα, αλλά αν κανείς δεν τη βρίσκει, ποιο είναι το νόημα; Στο παιχνίδι μπαίνει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Το να έχετε έναν έμπιστο συνεργάτη, όπως μια εξειδικευμένη εταιρεία digital marketing, όπως η Lithos Digital, είναι καθοριστικής σημασίας. Δεν πρόκειται μόνο για λέξεις-κλειδιά και διαφημίσεις αλλά για τη γνώση του κοινού σας, των συνηθειών του και του πώς να μιλάτε τη γλώσσα του στο διαδίκτυο. Από τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης έως τη δημιουργία ελκυστικών δημοσιεύσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια καλή στρατηγική αναβαθμίζει την παρουσία σας και προσελκύει τους κατάλληλους ανθρώπους. 

3. Το E-shop σας δεν Εμπνέει Εμπιστοσύνη

Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι κάτι περισσότερο από την καταχώρηση των προϊόντων. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας εμπειρίας που χτίζει εμπιστοσύνη και κάνει την αγορά εύκολη. Εάν οι επισκέπτες φεύγουν από τις σελίδες των προϊόντων σας ή εγκαταλείπουν τα καλάθια αγορών τους, το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται στη δομή του καταστήματος. Η δημιουργία E-shop στο kataskeuiistoselidwn.gr σημαίνει ότι το κατάστημά σας μπορεί να προσαρμοστεί με τέτοιο τρόπο που να στοχεύει στην ταχύτητα και την ασφάλεια. Όταν οι άνθρωποι γνωρίζουν ακριβώς τι να κάνουν, πώς να ολοκληρώσουν την αγορά τους, οι πωλήσεις ακολουθούν. Κάθε λεπτομέρεια μετράει.

Ένας αργός ιστότοπος δεν είναι το τέλος του κόσμου, είναι όμως μια καλή αφορμή για βελτίωση, σύμφωνα με το άρθρο. Είτε είναι ώρα για μια οπτική ανανέωση, μια πιο έξυπνη στρατηγική είτε για ένα πιο καλοφτιαγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, οι λύσεις είναι εκεί έξω. Η ιστοσελίδα σας είναι η διαδικτυακή φωνή της επωνυμίας σας. Βεβαιωθείτε ότι μιλάει με ακρίβεια και απευθύνεται στα κατάλληλα άτομα.

Διαβάστε ακόμα

Επικαιρότητα