Ο Βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν δήλωσε ότι η εμπλοκή της Βόρειας Κορέας στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας ήταν δικαιολογημένη, κάνοντας λόγο για άσκηση κυριαρχικών δικαιωμάτων προς υπεράσπιση ενός «αδελφού έθνους», όπως μεταδίδει σήμερα, Σάββατο (10/5) το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Πιονγκγιάνγκ (KCNA). «Η συμμετοχή μας στη σύγκρουση ήταν δίκαιη και εμπίπτει στα κυριαρχικά δικαιώματα της Δημοκρατίας […]

Το άρθρο Κιμ Γιονγκ Ουν: Η εμπλοκή μας στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας ήταν δικαιολογημένη εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.


















