«Είχα μια εξαιρετική συνομιλία με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ. Η συνομιλία μας ήταν περιεκτική και θα έλεγα πολύ εγκάρδια. Πιστεύω σε μια ισχυρότερη συνεργασία με τις ΗΠΑ υπό την ηγεσία του προέδρου Τραμπ», αναφέρει στο βίντεο που ανήρτησε ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς στο Instagram. Ο πρόεδρος της Σερβίας υπενθύμισε ότι «η υποστήριξη για […]

Το άρθρο Σερβία: Τηλεφωνική επικοινωνία του Αλεξάνταρ Βούτσιτς με τον Ντόναλντ Τραμπ εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.



















