Ο αστέρας των Μπόστον Σέλτικς, Τζέισον Τέιτουμ, ο οποίος χειρουργήθηκε για την αποκατάσταση της ρήξης του Αχιλλείου τένοντα στο δεξί του πόδι, δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο Instagram μια φωτογραφία από το νοσοκομείο, όπου εμφανίζεται με τον αντίχειρα υψωμένο σε ένδειξη αισιοδοξίας, παρά το γεγονός ότι χάνει το υπόλοιπο της εφετινής αγωνιστικής περιόδου στο ΝΒΑ […]

Το άρθρο Τέιτουμ: «Ευγνώμων για την στήριξη» εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.



















