18 Μαΐου 2024

ΜΕΝΟΥ

Στροφή των καταναλωτών στα φθηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Στην αγορά φθηνότερων προϊόντων στρέφονται οι καταναλωτές στην προσπάθεια τους να εξοικονομήσουν χρήματα.

Εξαιτίας των αυξήσεων σε βασικά είδη τα νοικοκυριά πιέζονται οικονομικά. Όπως λένε οι καταναλωτές τα φθηνότερα προϊόντα και ειδικά τα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν τις πιο δελεαστικές επιλογές.

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών ο σημαντικότερος παράγοντας επιλογής των καταναλωτών για αγορά προϊόντων είναι τα χρήματα, που θα ξοδέψουν και έπονται η ποιότητα, η υγιεινή, η εξυπηρέτηση και η ευκολία.

Όπως προκύπτει από την έρευνα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν πρώτη επιλογή των καταναλωτών καθώς θεωρούνται φθηνότερα από τα λεγόμενα επώνυμα και έχουν πολύ καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής.

Οι κυριότερες κατηγορίες με αύξηση των πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας είναι τα ζυμαρικά, τα απορρυπαντικά, τα χαρτικά, ο καφές και τα κατεψυγμένα είδη.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΟΓΛΟΥ

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More

ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ