Τα station wagons, όπως και τα σεντάν, δεν ζουν τις καλύτερες μέρες. Για να ακριβολογούμε, βιώνουν ίσως τη χειρότερη περίοδο από όταν λανσαρίστηκαν ως τύπος αμαξώματος. Άλλο η εμπορική πορεία, όμως, άλλο η δύναμη και τελική ταχύτητα. Και δεν χρειάζεται να μιλάμε για Audi RS 6. Εξαιρετική δουλειά κάνει το VW Passat Variant.
Η πιο οικογενειακή και πρακτική εκδοχή του γερμανικού μεσαίου βγήκε μια βόλτα στην autobahn, έχοντας τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI κάτω από το καπό να συνεργάζεται με το 7άρι DSG. Η απόδοση φτάνει τους 150 ίππους στις 5.000-6.000 σ.α.λ. και τα 250 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας τον 1,5 τόνο του αμαξώματος στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 8,9 δλ. και μέχρι τα 214 χλμ./ώρα. Όπως έχουμε δει πολλές φορές, όμως, οι τελικές που ανακοινώνουν οι εταιρίες πηγαίνουν αρκετά παραπάνω στην πραγματικότητα του κοντέρ.
Το Passat Variant ξεπερνάει με μεγάλη άνεση τα 220 χλμ./ώρα, «παίζοντας» διαρκώς μεταξύ 145-200 χλμ./ώρα. Όταν ελευθερώνεται η αριστερή λωρίδα, το ταχύμετρο εμφανίζει ένδειξη μέχρι 233 χλμ./ώρα – και θα μπορούσε να πάει ακόμα ψηλότερα, αν δεν εμφανίζονταν οχήματα στην πορεία του. Και πάλι, βέβαια, 20 χλμ./ώρα πάνω από τον εργοστασιακό ισχυρισμό της τελικής, είναι κάτι το αξιοσημείωτο.
The post Τσίτα τα (μπα)γκάζια με VW Passat Variant 1.5 TSI appeared first on AutoGreekNews.
… Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ Read More