Τρίτη, 2 Ιουνίου 2020

ev media-logomenoume-asfaleis

«Επιφύλαξη, αγωνία & προβληματισμό» εκφράζει η Εκκλησία για την εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία

Τον ρόλο… κριτή περί του τι θα διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία φαίνεται πως επιθυμεί να αναλάβει η Εκκλησία της Ελλάδας, που πήρε θέση και για τη σχεδιαζόμενη, από το υπουργείο, εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στο εκπαιδευτικό σύστημα.diarkis-iera-sinodos-koronoios1

Έτσι, την «επιφύλαξη», την «αγωνία» και τον «προβληματισμό» της, εκφράζει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος για αυτό το ενδεχόμενο, παρότι ειδικοί και εκπαιδευτικοί πολλάκις έχουν επισημάνει ότι το μάθημα θα έπρεπε να διδάσκεται στους μαθητές εδώ και… χρόνια, ώστε να παρέχεται σωστή και υπεύθυνη ενημέρωση στα παιδιά γύρω από ένα τόσο σημαντικό θέμα.

Η Δ.Ι.Σ. αναφέρει για το θέμα: «Λαβούσα υπ’ όψιν της τα σχετικά με την συζήτηση «περί της εισαγωγής της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία και την ένταξή της στις νέες θεματικές που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα της διδασκαλίας των μαθημάτων και θα αποσκοπούν πρωτίστως στην καλλιέργια των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών, στην ενίσχυση της ενταξιακής και συμπεριληπτικής εκπαιδευτικής πολιτικής εν γένει και στην διαμόρφωση πιο σφαιρικών προσωπικοτήτων των μαθητών», εκφράζει την επιφύλαξη, την αγωνία και τον προβληματισμό της για την καταλληλότητα και τις επιπτώσεις των εν λόγω πρωτοβουλιών ως προς την επωφελή και ισορροπημένη αγωγή των παιδιών μας».

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, νέες θεματικές ενότητες στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η σεξουαλική αγωγή αλλά και ο εθελοντισμός και η υγιεινή διατροφή και η επιχειρηματικότητα, θα ενταχθούν σταδιακά από την ερχόμενη χρονιά τα σχολεία.

Μάλιστα, η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, δήλωνε πριν λίγο καιρό: «Η εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία έχει ήδη δρομολογηθεί από το υπουργείο, και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) επεξεργάζεται ήδη σχετικές προτάσεις. Με αφορμή την παρουσίαση των προτεραιοτήτων μας, έχουμε προαναγγείλει ότι η σεξουαλική αγωγή θα περιλαμβάνεται στις νέες θεματικές που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα και θα αποσκοπούν πρωτίστως στην καλλιέργεια των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών, στην ενίσχυση της ενταξιακής και συμπεριληπτικής εκπαιδευτικής πολιτικής εν γένει και στη διαμόρφωση πιο σφαιρικών προσωπικοτήτων των μαθητών (…)».